A Te agyad Tele van vagy Tudatos?

Vagyis sokat agyalsz, vagy ki tudod kapcsolni a gondolkodást?

Sokszor észre sem vesszük, hogy mennyi minden fut a háttérben informatikai nyelven mondva.

Azaz, hogy mennyi gondolat kering a fejünkben, amit nem is tudatosítunk, csak pörögnek, pörögnek, és csak azt vesszük észre, hogy mentálisan elfáradunk, vagy, hogy rossz lesz a kedvünk.

Két dolgot tehetünk ez ellen:

1. megtanulunk relaxálni, esetleg meditálni és tudatosan kiüríteni időnként az agyunkat. Vagyis megállítani az automatikus gondolat áramlást.

2. Tudatosítani mik ezek az automatikus gondolatok, milyen szituáció hozza elő az adott gondolatok és milyen érzést, viselkedést eredményez. Ha ez sikerül, ezzel már lehet dolgozni….

Hogyan? Ha megkeresel megmutatom….

Ha viszont egyedül nem szeretnél belevágni a változásban, akkor a személyes coaching lehetőségekre érdeklődj nálam.

Forrás: DailyZen

2011-ben tanultam először Coachingot, majd 2015-ben hozzá a mediációt, 2016-tól pedig többféle pszichológiai irányzatot is tanulok. Emellett hosszú évek óta járom a spirituális utat, tanultam asztrológiát és különböző gyógyító módszereket.

Célom a Megoldásműhellyel és az Én Utam anyagokkal, hogy mások számára is megmutassam azt az utat, amelyet én már járok és hogy segítségemmel eljussatok egy jobb és nyugodtabb élethez.

1 válasz

Trackbacks & Pingbacks

A hozzászólások nincsenek engedélyezve.

Kapcsolódó blog bejegyzések:

Kedvenc mindfulness gyakorlatok

Mindfulness gyakorlatok a mindennapokra.

Irány a nővekedési gondolkozás

Hogyan állíthatjuk az agyunkat, a gondolatainkat a fejlődés, változás, egyszóval a növekedésünk szolgálatába.

Fejlődjünk a gondolkodásmódunk segítségével

Amikor a kihívásokra, problémákra tanulási lehetőségként tekintesz.

Csak ülni szeretnék egy kicsit

Pont itt ültem, amikor rájöttem, hogy csak ülni szeretnék egy kicsit és gyönyörködni a tájban.

Fájdalom csillapítás Mindfulnessel

Mindfulness (tudatos jelenlét) gyakorlat, ezúttal azoknak, akiknek rendszeresen fáj valamijük.

Hogyan tudod enyhíteni a szorongásod a minfullness 54321 módszerével?

/
Amikor a szorongás, vagy idegesség kizökkent minket a lelki békénkből.

Hogyan legyél tudatos kávézó?

Kávéimádóként én is egyre jobban próbálom a kávézást nyugodtabb, kikapcsolódós percekké változtatni.