Hogyan?  
Sok embernek, ha megmondják a „tutit”,
az hosszú távon nem lesz hasznos számára.

Ezért a coaching-ban Te találod meg a megoldás,
így rögtön a sajátod lesz.

Mit kell tudni a coachingról?

Hogyan zajlik?

A fejlődni, változni, valamit megoldani kívánó egyén felkeres. Az első találkozón megbeszéljük, mi a probléma, min akar változtatni, mi zavarja.
Az első találkozón elmondom azt is hogyan dolgozom, milyen módszereket használok és a felmerült kérdések, témák alapján teszek egy javaslatot, milyen hosszú folyamatra készüljünk (általában 3-4 vagy 6-8 alkalom javasolt).

Meddig tart?

Általában 2-3-tól (brief coachinngál) 6-8 alkalomig szokott tartani, egy ülés 1,5– 2 órás lehet és az ülések között célszerű, hogy legalább 1 – 1,5 hét teljen el, hogy legyen idő átültetni a terveket, tevékenységeket a gyakorlatba.

Több problémás területet esetén több folyamatot is lehet egymás után végigvinni, bár mindig érdemes pár hét szünetet hagyni két téma között, hogy az beépüljön.

Mi a Te dolgod?

Gyere el és dolgozz, ha vállalsz házi feladatot, azt csináld meg.

Gondold át az ülés után az elhangzottakat, a következőre, tűzz ki célokat, légy nyitott és próbáld meg megoldani a dolgokat a segítségemmel.
Minden más az ülésen történik.

Mennyibe kerül?

A sztenderd coaching: 8.000 Ft + áfa / óra.

A coaching plusz: 9.900 Ft + áfa / 1,5 óra

Amely azonban esetenként változhat a folyamat hosszára, a szükséges kiegészítő technikákra tekintettel (pl. fizetős tesztek, a coach jelenléte az ügyfél életében, stb.)

Melyek a  tipikus coaching témák?

Life, magánéleti

párkapcsolati problémák
munka – magánélet egyensúlya
anyaság – feleség – női szerep összehangolása
válás túlélése, feldolgozása, továbblépés
gyász feldolgozás, továbblépés
szingli vagyok?! az akarok maradni, vagy párkapcsolatot szeretnék?
Kapcsolatfelvétel a másik nemmel, párkapcsolat kialakítása
a szürke hétköznapok…
stressz, kiégés, válsághelyzet, életközép, változó kor
ha az tesz már jelez: betegségek kezelésének egy más módja
sport, edzés
munkahelyváltás tervezése, elbocsátás feldolgozása, továbblépés
általában a változás, változtatás kezelése, elfogadása, elősegítése
problémák megelőzése: a fentiek közül bármelyikre, ha már érezzük az előszelét, jeleit, proaktívan elébe lehet menni (változtatni, fejlődni)
engem senki nem ért/ hall meg: kommunikációs problémák
engem senki sem vesz észre/ ért meg / fogad el / szeret: önértékelési problémák
amikor nem mersz elindulni, meglépni: a vágyak valóra váltása

Milyen eszközöket alkalmazok?

Csak néhány eszköz, módszer ízelítőnek, a többit majd akkor mutatom be az ügyfelemnek, amikor szükség lesz rá az ülésen:

  • beszélgetés, kérdésekkel, figyelemmel
  • visszajelzés, tükrözés
  • rajzolós feladatok (pl. ami tükrözi állapotod, helyed a családban, munkahelyen)
  • tesztek (személyiség, én ok – te ok)
  • játékos gyakorlatok (madzaggal, eszközökkel valamit kirakni, valami mozgás)
  • kognitív módszer
  • hipnoterápiás módszer (vezetett relaxáció)
  • monodrámás eszközök
  • relaxáció, joga mozdulatok, légzés gyakorlatok

Természetesen mindig olyan eszközt javasolok, ami tapasztalatom szerint az adott témában segít, figyelembe véve az ügyfél személyiségét, de mindig lehet úgy döntetni, hogy valamit nem akarsz csinálni, akkor keresünk mást.

Ha kérdésed van, érdeklődsz, vagy ajánlatot kérsz, a lenti formon tudsz üzenetet küldeni, vagy ezen az email-en és telefonszámon:

Szikora Emese

30/ 280 34 28

info@megoldasmuhely.hu