Indítsd be 2025-öt! – Lépésről lépésre  sikeres ügyfélszerzéshez

Picture of Emese

Emese

Az év eleje minden vállalkozó számára egy tiszta lap, tele lehetőségekkel. De vajon hogyan lehet ezt a lendületet fenntartani és valódi eredményekre váltani? Ebben a blogbejegyzésben megmutatom, hogyan építhetsz olyan ügyfélszerző rendszert, ami nemcsak a tervekről, hanem a megvalósításról is szól. Megosztom veled azokat a bevált lépéseket, amelyek segítenek abban, hogy 2025 valóban a vállalkozásod sikereinek éve legyen!

A tervezés nem kőbe vésett szabály – Gondolkodj iránytűként!

Sokan esnek abba a hibába, hogy túlságosan merev évtervezést készítenek, amelyet aztán képtelenek követni. A siker titka a rugalmas, de tudatos tervezés.

Hogyan tervezzen egy segítő, szolgáltató vállalkozó?

  • Irányok helyett részletek! – Ahelyett, hogy minden apró részletet előre megterveznél, jelölj ki nagyobb mérföldköveket.
  • Negyedéves tervezés = nagyobb fókusz! – Így egyszerre van előtted egy hosszabb távú cél és rövidebb, jól kezelhető időszakok.
  • Fókusz a megvalósításra! – Az évtervezés nem arról szól, hogy teleírsz egy jegyzetfüzetet, hanem hogy tényleg lépéseket teszel.

📌 TIPP: Írj fel 3 fő célt 2025-re, és bontsd le őket heti lépésekre!

Pl. mennyi bevételt szeretnél, hány ügyfelet összesen, vagy párhuzamosan, mennyire növelnéd a csoportod, feliratkozóid számát?

Ez lesz a te sikeres ügyfélszerző stratégiád alapja.

Frissítsd az ideális ügyfélkörödet és szolgáltatásaidat!

Ahogy fejlődsz, úgy változik az is, hogy milyen ügyfelekkel dolgozol szívesen. Egy segítő vállalkozónak különösen fontos, hogy olyan ügyfelekkel dolgozzon, akik igazán értékelik a munkáját.

3 lépés az ideális ügyfélkör frissítéséhez:

  1. Elemzés: Kikkel dolgoztál szívesen 2024-ben? Kik voltak a legjobb ügyfeleid?
  2. Frissítés: Milyen új szolgáltatásokat tudnál kínálni a mostani piaci igényekhez igazodva? Vagy marad a tavalyi, mert az bevált?
  3. Pozicionálás: Kommunikáld az új irányokat, hogy az ideális ügyfelek megtaláljanak!

📌 TIPP: Az ügyfélszerzés akkor működik igazán, ha pontosan tudod, kiket szeretnél megszólítani és azt is, nekik mit ajánlasz!


Kampánytervezés lépésről lépésre – Így kerüld el a kapkodást!

A sikeres kampányok nem a véletlen művei. Tudatos kampánytervezésre és előkészítésre van szükség.

Így építs ügyfélszerző kampányt:

  1. Célkitűzés: Tűzd ki, hány új ügyfelet szeretnél, vagy mekkora bevételt célzol meg.
  2. Stratégia: Határozd meg, mely csatornákon és milyen üzenetekkel szólítod meg az érdeklődőket.
  3. Megvalósítás: Készíts elő minden anyagot időben (posztok, hírlevelek, hirdetések).
  4. Elemzés: Vizsgáld meg, mi működött, és mit érdemes finomítani.

📌 TIPP: Tervezd meg a tavaszi ügyfélszerző kampányodat már most, hogy ne az utolsó pillanatban kapkodj, hiszen egy teljes kampány előkészítése, végrehajtása, elemzése akár 6-8 hét is lehet.

Én pl. már beütemeztem a februári kampányomat, elkezdtem a felcsigázást és már a fő üzeneteket, témákat, napokat tervezem.

A legnagyobb hiba: csak tervezni, de nem cselekedni!

Nem elég kiváló terveket készíteni. Az igazi eredmények akkor jönnek, amikor meg is valósítod őket.

Mitől lesz hatékony a megvalósítás?

  • Apró lépések: Ne halogass, kezdj el dolgozni a céljaidon kis lépésekkel, határozd meg már most, hogy mik az első feladatok és ütemezd be a következő hetekre, kezdd el és csináld is végig.
  • Rendszerépítés: Alakíts ki egy stabil ügyfélszerző rendszert, ami folyamatosan dolgozik neked: határozd meg, idegeneket hogy teszel követőkké, a közösséged tagjává, vagy hírlevél olvasóddá, hogyan építed feléd a bizalmat, mutatod meg a hitelességedet és segíted, hogy kapcsolódni is tudjanak hozzád, majd invitálod meg közös munkára veled.
  • Fókusz: Egyszerre csak egy kampányra vagy feladatra koncentrálj!

📌 TIPP: Indítsd be a folyamatos ügyfélszerzést és olyan stratégiát alakíts ki, amelyet fenn is tudsz tartani az év során!

Folyamatos elemzés és fejlesztés – A fejlődés kulcsa

Az eredményesség titka a folyamatos fejlődés. Az elemzés és a visszacsatolás segít, hogy pontosan tudd, mi működik és min kell javítani.

Mit érdemes rendszeresen elemezni?

  • Tartalmak eredményessége: posztok, hírlevelek elérése, megnyitás, videó megtekintés, like-ok, kommentek száma – mit szeretnek a követőid?
  • Kampányok megtérülése: mennyi pénzt, időt fektettél be és mennyi ügyfelet, bevételt, vagy mimum feliratkozót, csoport tagot, követőt hozott?
  • Ügyfélszerző folyamatok hatékonysága: honnan jönnek ügyfeleid, milyen csatornán, módszerrel, tartalomból, vagy ajnánlásból, előadásból, stb?

📌 TIPP: Havonta legalább egyszer szánj időt az eredmények áttekintésére!

Nálam pl. év végén hatalmas munka volt összegyűjteni a kampányaim adatait, de roppant hasznos volt kiértékelni. Idén elhatároztam, nem évvégére hagyom ezt a feladatot, hanem már év közben gyűjtöm az információkat.

Segítek abban, hogy 2025 a legsikeresebb éved legyen!

🎯 Ha úgy érzed, hogy ezek a lépések jól hangzanak, de nehezen tudod egyedül megvalósítani, itt vagyok, hogy segítsek!

Együtt megtervezzük, hogyan tudsz hatékony, rendszerben működő ügyfélszerző stratégiát felépíteni, aza alapoktól felépítve a teljes rendszeredet, ami rád szabott, megvalósítható és pontosan tudod mikor, hol, mit kell tenned.

➡️ Jelentkezz ingyenes stratégiai konzultációra!
Ahol 20 perc alatt megnézzük, hol tartasz most, mit szeretnél elérni (ügyfélszám, rendszeresség, stb) és elmondom, milyen lépésekkel kezdj, majd azt is, ebben hogyan tudlak támogatni.

A Mentorprogramban pl.lépésről lépésre végigvezetlek az ügyfélszerző rendszered kialakításán, és segítek a megvalósításban, egyénileg dolgozol, de véleményezek, csoportosan pedig végigbeszéljük az elakadásokat.

📌 Foglalj időpontot a stratégiai konzultációra ITT


Ne várj tovább! 2025 a te éved lehet – de csak akkor, ha teszel érte! 🚀

Picture of Emese

Emese

Szikora Emese business coach vagyok. Célom, hogy vezetőként, vagy munkavállalóként a napi problémák megoldásában, a csapat együttműködésének és a saját gondolkodásmódod fejlesztésében támogassalak. Vállalkozóként abban segítselek hogy felépíts egy jól működő, sikeres, rád szabott vállalkozást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek