fbpx

3 tudatosítás dolog reggel

Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Három jelen-tudatosítás dolog reggelre,

amit akkor csinálj miután felébredsz:

(Mindfullness)

1. Jól válaszd meg az ébresztő hangját: az éles, hangos csengés feszültté, riadttá teszi a testet, helyette válassza valami relaxáló hangót, kis csengőt, harangot, ami enyhíti a felkelés okozta stressz a testedben, így az elmédben is

2. hidratáld a tested kávé előtt: igyál egy nagy pohár vizet, mivel a felkelés után a test kiszáradt, jól esik neki az egész éjszakai folyadékelvonás után

3. Figyeld meg a természetet: ahelyett, hogy rögtön megragadod valamelyik technikai kütyüt, menj vagy nézz ki, figyeld meg az eget, a fákat, a dombokat, kicsit nyugtasd rajtuk a szemed, akár vehetsz egy mély levegőt is. 


Aztán indulj neki a napnak!

Érdemes ezeket beépíteni a mindennapi életbe, jobban fog indulni minden nap, így nyugodtabban, hatékonyabban tudjuk tenni a dolgunkat.

Emese

Emese

Szikora Emese coach, tréner vagyok. Célom, hogy magánemberként és vállalkozóként segítselek egy teljesebb életet élni, akár magadban, akár a munkádban megtalálni az örömöt, kiteljesedést. Ehhez nyújtok eszközöket, módszereket, anyagokat és szolgáltatásokat.

Egy válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További friss cikkek