Itt is nagyon fontos jó alapokra építkezni: ideális ügyfél, szolgáltatásod, csatorna és olyan modellt választani, amely nemcsak neked, de a leendő ügyfeleidnek is működőképes
Először határozd meg, ki az ideális ügyfeled. A leckében található javaslatok alapján, a sablonnal.
Ne feledd, arra a témára, szolgáltatásra tedd meg ezt, amire az ügyfélszerzést építeni szeretnéd.
A leckét IDE KATTINTVA éred el.
Ha már tudod ki az ideális ügyfeled, akkor a következő lépés, hogy őt szólítsd meg a kommunikációdban.
Ehhez a leckét IDE KATTINTVA éred el.
A következő lépés, ha megvan kivel dolgoznál, akkor definiáld, hogyan dolgoztok együtt, avagy határozd meg, mi is a te szolgáltatásod.
Ezt ebben a leckében IDE KATTINTVA éred el.
Ha megvan, milyen szolgáltatást ajánlasz, akkor azt fogalmazd meg úgy, hogy az ideális ügyfelednek felkeltse az érdeklődését.
Ezt ebben a leckében IDE KATTINTVA éred el.
Végül pedig csinálj abból a szolgáltatásból kvázi ajánlatot, ehhez pedig példákat találsz a leckében.
A leckét ITT ÉRED EL.
Mielőtt a konkrét ügyfélszerzést és posztolást ehhez elkezded, határozd meg, hogy hol és milyen formában tudod a leghatékonyabban elérni az ideális ügyfeleidet.
Ezt a leckét ITT ÉRED EL.
Első lépésként szükség van minimális követő táborra, vagy közösségre (azt válaszd, amelyik már most létezik: FB, insta oldal, vagy FB csoport).
Ehhez a leckét IDE KATTINTVA éred el.
Következő lépésként kezd el a fenti csatornán tartalmakat posztolni.
A verzió: ha már eddig is rendszeresen posztoltál: akkor írj egy poszt sorozatot a szolgáltatásodról és hogy tudják igénybe venni így:
Értékesítési posztok leckét ITT ÉRED EL.
B verzió: ha az elmúlt 1-2 hónapban nem voltál aktív, vagy nem igazán építettél bizalmat, kapcsolatot és a hitelességedet, akkor kezdd ezzel a tartalom sorozattal:
Tervezés leckét ITT ÉRED EL.
Ehhez a további leckék pedig:
Poszt sorozat lecke ITT;
Írás lecke ITT
Értékesítési posztok lecke ITT.
A következő lépés, hogy akár a csoportban, akár a közösségi média oldalidon, a posztokba tegyél olyan cselekvésre felhívást (CTA), amely arra ösztönöz, hogy like-oljanak, de leginkább kommenteljenek.
Ezt ebben a leckében közösség esetén mutatom meg, de oldalon is hasonlóan tudod alkalmazni, a leckét ITT ÉRED EL.
Azután pedig jöhet a kommentelők megkeresése, válaszadás és a beszélgetés átterelése messengerre, majd ott további üzenetváltás.
Közösségi értékesítés leckét ITT ÉRED EL.
Konkrét példák leckét pedig ITT ÉRED EL.
A messenger beszélgetést egyéni ügyfelek esetében a legjobb egy ingyenes beszélgetésre invitálással zárni (előző lecke végén), majd az ingyenes stratégiai beszélgetésen ügyféllé tenni.
A leckét ITT ÉRED EL.
Ezt a modellt kiegészítő ügyfélszerzésként javaslom, kivéve, ha már nagy neved van a szakmádban, nagyon sokan ismernek, vagy már több száz ügyfeled volt, akik tovább tudnak ajánlani.
Ezt a leckét ITT ÉRED EL.
Ezen modellben 1. lépésként egy közösséget (pl. FB csoport) érdemes építeni.
A Közösség építés leckét ITT ÉRED EL.
Majd 2. lépésként következhet az aktivizálás:
Az aktivizálás leckét ITT ÉRED EL.
Végül 3. lépésként maga a közösségi értékesítés:
Ezt a leckét ITT ÉRED EL.
A megkeresésekhez példa üzenetek:
A leckét ITT ÉRED EL.
Ha a közösségben magasabb árú egyéni, vagy csoportos ügyfeleknek, programokat akarsz értékesíteni, itt is beszélgetésre invitáld meg a végén és csinálj értékesítési beszélgetést.
Az értékesítési beszélgetés leckét ITT ÉRED EL.
A kihívások tervezéséhez az 1. leckét ITT ÉRED EL.
Itt haladj egészen a 6. leckéig.
Majd a kihívások végrehajtásához ajánlott leckék:
Az 1. leckét ITT ÉRED EL.
Haladj egészen az 5. leckéig.
A kapcsolatépítéshez az 1. leckét ITT ÉRED EL.
Majd haladj egészen a 5. leckéig.
1 havi tartalom tervezés és tartalom folyam kurzusban találod a tananyagokat.
Ezt a kurzust ITT ÉRED EL.
Ehhez az anyagokat a Júliusi tartalom sorozatban találod, amelynek 1. leckéjét ITT ÉRED EL.
Majd haladj egészen a 7. leckéig.
Hogy hogyan skálázd a tartalmaidat, ehhez a leckét ITT ÉRED EL.
Hogy az ügyfélszerzésre, értékesítésre másként tekint.
Ezt a leckét ITT ÉRED EL.
A pénzhez való hozzáállásod javításához a kurzust ITT ÉRED EL.
A sikerorientált vállalkozói gondolkodásmódhoz a leckét pedig ITT ÉRED EL.
Hogyan mérd a tevékenységeidet ezt a leckét ITT ÉRED EL.
Feladat kezelés – Clickup bemutató leckét ITT ÉRED EL.
Kérdezhetsz a FACEBOOK csoportban.
Írhatsz nekem közvetlenül MESSENGEREN.
Vagy küldj egy üzenetet itt lent: