Üdvözöllek a Naptártölő mátrixában

Ezen mátrix alapján tudod kiválasztani, melyik tananyaggal érdemes kezdened.

Mielőtt a belépsz mátrixba 1. LÉPÉS: válassz szintet

Nézd meg ezt a videót, hogyan válassz:
Vagy olvasd el a választási szempontokat:
  1. Ha még nincsenek ügyfeleid, vagy 1-1 beesik, és még nem foglalkoztál a vállalkozás marketing részével, akkor kezdd az ALAPOKKAl.
  2. Ha már van 1-2 ügyfeled, de folyamatos utánpótlás kellene, és még csak ismerkedtél a marketinggel akkor is kezdd az ALAPOKKAL, majd folytasd az AZONNALI ÜGYFÉLSZERZÉS szekcióval.
  3. Ha pedig már tudod ki az ideális ügyfeled, meg tudod fogalmazni a szolgáltatásodat érdeklődés keltően, értékesíteni is tudod és van egy biztos ügyfél bázisod, akkor lépj az AJÁNLOTT ÜGYFÉLSZERZÉSI MODELLEK részre, ha több ügyfelet, vagy kiszámíthatóbb utánpótlást, nagyobb és rendszeresebb bevételt szeretnél.
  4. 4. A kiegészítő anyagokat bármelyik szinthez kapcsolódva kiválaszthatod, de leginkább akkor javaslom az azokkal foglalkozást, ha minimum az Alapok és az Azonnali ügyfélszerzésed már beindult.

Válassz szintet, majd tananyagot

Itt találod a konkrét ügyfélszerzési modelleket. Ezek felépítése mind komolyabb munka és akkor javaslom, ha már az azonnali ügyfélszerzés, vagy a saját módszered szerinti jól működik, hoz ügyfelek és bevételt.

Itt is nagyon fontos jó alapokra építkezni: ideális ügyfél, szolgáltatásod, csatorna és olyan modellt választani, amely nemcsak neked, de a leendő ügyfeleidnek is működőképes

0. Ügyfélszerzés alapjai

Először határozd meg, ki az ideális ügyfeled. A leckében található javaslatok alapján, a sablonnal.

Ne feledd, arra a témára, szolgáltatásra tedd meg ezt, amire az ügyfélszerzést építeni szeretnéd.

A leckét IDE KATTINTVA éred el.

Ha már tudod ki az ideális ügyfeled, akkor a következő lépés, hogy őt szólítsd meg a kommunikációdban.

Ehhez a leckét IDE KATTINTVA éred el.

A következő lépés, ha megvan kivel dolgoznál, akkor definiáld, hogyan dolgoztok együtt, avagy határozd meg, mi is a te szolgáltatásod.

 

Ezt ebben a leckében IDE KATTINTVA éred el.

Ha megvan, milyen szolgáltatást ajánlasz, akkor azt fogalmazd meg úgy, hogy az ideális ügyfelednek felkeltse az érdeklődését.

Ezt ebben a leckében IDE KATTINTVA éred el.

Végül pedig csinálj abból a szolgáltatásból kvázi ajánlatot, ehhez pedig példákat találsz a leckében.

 

A leckét ITT ÉRED EL.

Mielőtt a konkrét ügyfélszerzést és posztolást ehhez elkezded, határozd meg, hogy hol és milyen formában tudod a leghatékonyabban elérni az ideális ügyfeleidet.

Ezt a leckét ITT ÉRED EL.

1. Azonnali ügyfélszerzés

Első lépésként szükség van minimális követő táborra, vagy közösségre (azt válaszd, amelyik már most létezik: FB, insta oldal, vagy FB csoport).

Ehhez a leckét IDE KATTINTVA éred el.

Következő lépésként kezd el a fenti csatornán tartalmakat posztolni.

A verzió: ha már eddig is rendszeresen posztoltál: akkor írj egy poszt sorozatot a szolgáltatásodról és hogy tudják igénybe venni így:

Értékesítési posztok leckét ITT ÉRED EL.


B verzió: ha az elmúlt 1-2 hónapban nem voltál aktív, vagy nem igazán építettél bizalmat, kapcsolatot és a hitelességedet, akkor kezdd ezzel a tartalom sorozattal:

Tervezés leckét ITT ÉRED EL.

Ehhez a további leckék pedig:

Poszt sorozat lecke ITT;

Írás lecke ITT

Értékesítési posztok lecke ITT.

A következő lépés, hogy akár a csoportban, akár a közösségi média oldalidon, a posztokba tegyél olyan cselekvésre felhívást (CTA), amely arra ösztönöz, hogy like-oljanak, de leginkább kommenteljenek.

Ezt ebben a leckében közösség esetén mutatom meg, de oldalon is hasonlóan tudod alkalmazni, a leckét  ITT ÉRED EL.

Azután pedig jöhet a kommentelők megkeresése, válaszadás és a beszélgetés átterelése messengerre, majd ott további üzenetváltás.

Közösségi értékesítés leckét ITT ÉRED EL.

Konkrét példák leckét pedig ITT ÉRED EL.

A messenger beszélgetést egyéni ügyfelek esetében a legjobb egy ingyenes beszélgetésre invitálással zárni (előző lecke végén), majd az ingyenes stratégiai beszélgetésen ügyféllé tenni.

A leckét ITT ÉRED EL.

2. Ajánlott ügyfélszerzési modellek

Ezt a modellt kiegészítő ügyfélszerzésként javaslom, kivéve, ha már nagy neved van a szakmádban, nagyon sokan ismernek, vagy már több száz ügyfeled volt, akik tovább tudnak ajánlani.

Ezt a leckét ITT ÉRED EL.

Ezen modellben 1. lépésként egy közösséget (pl. FB csoport) érdemes építeni.

A Közösség építés leckét ITT ÉRED EL.

 

Majd 2. lépésként következhet az aktivizálás:

Az aktivizálás leckét ITT ÉRED EL.

 

Végül 3. lépésként maga a közösségi értékesítés:

Ezt a leckét ITT ÉRED EL.

A megkeresésekhez példa üzenetek:

A leckét ITT ÉRED EL.

 

Ha a közösségben magasabb árú egyéni, vagy csoportos ügyfeleknek, programokat akarsz értékesíteni, itt is beszélgetésre invitáld meg a végén és csinálj értékesítési beszélgetést.

Az értékesítési beszélgetés leckét ITT ÉRED EL.

A kihívások tervezéséhez az 1. leckét ITT ÉRED EL.

Itt haladj egészen a 6. leckéig.

 

Majd a kihívások végrehajtásához ajánlott leckék:

Az 1. leckét ITT ÉRED EL.

Haladj egészen az 5. leckéig.

A kapcsolatépítéshez az 1. leckét ITT ÉRED EL.

Majd haladj egészen a 5. leckéig.

+ További szükséges elemek

1 havi tartalom tervezés és tartalom folyam kurzusban találod a tananyagokat.

 

Ezt a kurzust ITT ÉRED EL.

Ehhez az anyagokat a Júliusi tartalom sorozatban találod, amelynek 1. leckéjét ITT ÉRED EL.

 

Majd haladj egészen a 7. leckéig.

Hogy hogyan skálázd a tartalmaidat, ehhez a leckét ITT ÉRED EL.

Hogy az ügyfélszerzésre, értékesítésre másként tekint.

Ezt a leckét ITT ÉRED EL.

 

A pénzhez való hozzáállásod javításához a kurzust ITT ÉRED EL.

 

A sikerorientált vállalkozói gondolkodásmódhoz a leckét pedig ITT ÉRED EL.

Hogyan mérd a tevékenységeidet ezt a leckét ITT ÉRED EL.

Feladat kezelés – Clickup bemutató leckét ITT ÉRED EL.

Itt pedig egy PDF file-ként le tudod tölteni egyben az egész mátrixot.

Nem boldogulsz egyedül?

Ha kérdésed van, vagy
nem tudod hogy, melyik szinttel kezd,
milyen tananyag lenne számodra hasznos,

nyugodtan kérdezz, vagy kérj Tőlem segítséget:
Szikora Emese

Kérdezhetsz a FACEBOOK csoportban.

Írhatsz nekem közvetlenül MESSENGEREN.

Vagy küldj egy üzenetet itt lent: