Leírás
Mikor jó neked ez a konzultáció:
- nincs elég ügyfeled, időnként beesik egy-egy, de nem jön folyamatosan újabb
- hiába tanultál marketinget, vállalkozásfejlesztést, mégsem találtad meg azt a megoldást, amivel hozzád jönnek az ügyfelek
- nem tudod kinek és mit kommunkálj, nem találnak meg az ügyfelek
- ha szeretnéd, hogy támogassalak, hogy kialakítsd az ideális ügyfeled, a szolgáltatásod és az ügyfélszerző folyamatot
Mit érhetsz el a konzultációval:
A 8 alkalmas egyéni folyamaton ezt éred el:
1. Tudod kivel dolgoznál, hol és hogyan kommunikálj
2. Tudod mit ajánlj és hogyan fogalmazd meg, hogy felketsd az érdeklődését
3. Megtanulod, hol éred el a legjobban az ideális ügyfeleidet és hol tudod a leghatékonyabban bemutatni a szolgáltatásodat.
4. Kiszámolod, mennyi pénzre, bevételre van szükséged és ahhoz milyen áron, hány ügyféllel kell dolgoznod
5. Meghatározod az ügyfélszerző lépéseidet, tudod, milyen csatornán, milyen kommunikációval, hogyan teszed az érdeklődőket ügyfeleiddé.
6. Az előző lépésben kidolgozott modellt kipróbáltad, leteszteled és az első eredmények alapján azt pontosítod, még jobban magadra és ügyfelekre szabod.
7. A 6. alkalom után egy hónappal találkozunk és megnézzük hogy haladsz, mi működik, mi nem, mit nem tudsz csinálni valamiért. Ezeken változtatunk az alapok, célok figyelembe vételével, ha minden jól működik, akkor készítünk egy másodlagos ügyfélszerző folyamatot (pl. ajánlás, közösségi értékesítés)
8. Szintén 1 hónap múlva még egyszer ránézünk, kell-e még valahol pontosítani, ha minden ok, készítünk még egy folyamatot, vagy a következő szintű szolgáltatásodra koncentrálunk, végül megtanulod, ezt később te hogyan csináld egyedül.