Tudatos jelenlét zuhanyozás alatt

A Mindfulness is azt hirdeti, hogy legyünk tudatosan jelen az életünkben, és ez szerintem is az egyik legfontosabb dolog, amit megtaluhatunk, mert szinte minden problémán segíthet 🙂

Ahhoz, hogy tudatosak legyünk, le kell lassulnunk és észre kell vennünk a dolgokat ahogy azok tényleg vannak.

Akár a zuhanyzóban is!

Ezért most megosztok egy nagyon egyszerű és fölöttébb hasznos kis meditációs praktikát, amit a reggeli/ esti 10 perces zuhany alatt is remekül lehet alkalmazni.

És jelentem működik!

Annyi a lényeg, hogy miközben “csutakolod” magadról a nap koszát, képzeld el, hogy a stresszt, idegességet, bánatot, egyszóval minden rossz érzést és gondolatot is lemosol magadról!

Kezdésnek koncentrálj arra, hogy érezd, ahogy a víz a bőrödet éri, ahogy lecsorog rajtad, hogy milyen érzeteket okoz.

Aztán ha már relaxáltabb vagy, képzeld el, ahogy a zuhanyból jövő víz ereje lemos rólad minden rosszat. Ami aznap, vagy az elmúlt napokban ért, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
Még azt is vizualizálhatod, ahogy mindez lemegy a lefolyón, így megszabadulsz tőle!

pexels-photo-192474

Aztán csak pár másodpercik örülj és hagyd, hogy tovább zubogjon rád a víz, most már a megtisztult testedre és elmédre is.

Aztán gyere ki a zuhanyból és kezdd el, vagy fejezd be a napod jókedvvel, boldogan!

Sok sikert!

Forrás: Meditation Techniques

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük