Legyen mindig tele a naptáradat ügyfelekkel
a rád szabott ügyfélszerző modellel

Ha neked sem jönnek folyamatosan az új ügyfelek,

gyere, kidolgozzuk a pontos lépéseket,

amelyet ismételve meglesz a rendszeres bevételed!

Mert tudom, hogy egy bizalmon alapuló egyéni szolgáltatást
nem úgy kell eladni,
mint egy kurzust, vagy egy terméket

Te is itt tartasz?

Képzeld el, hogy ilyenek a munkanapjaid

A konzultáción
rád és a vállalkozási témádra szabott
egyszerű, ismételhető lépésekkel fogod
az ügyfeleidet megtalálni.

Mit érsz el a konzultációval

Tudod kivel tudsz dolgozni

Így könnyebb lesz pontosan hozzájuk szólni a kommunikációdban

Hol, hogyan éred el őket

Így könnyen eléred őket és ügyfeleiddé teheted,  tudni fogod, hol legyél aktív, hol lépj kapcsolatba velük

Tudod mit kínálj nekik

Így az ügyfeleidnek tetsző módon tudod javasolni a szolgáltatásodat

Milyen lépésekben tedd ügyféllé

Így pontosan tudni fogod az ügyfélszerzési feladataidat

Ezen 4 lépésben lesznek folyamatosan ügyfeleid

KINEK

Meghatározzuk az ideális ügyfeledet az eddigi ügyfeleid alapján és a céljaid szerint

HOL

Átnézzük, Te pontosan, hol (pl. konkrétan milyen csoportokban, közösségekben), és hogyan találod meg az ideális ügyfeleidet

MIT

Meghatározzuk és megfogalmazzuk a fő szolgáltatásodat és azt hogyan kommunikáld

HOGYAN

Mindezek alapján pedig pontosan meghatározzuk, milyen ügyfélszerző modellt tudsz alkalmazni, milyen lépéseket kell megtenned

Mit kapsz még a konzultáción túl

A konzultációk előtt kapsz sablonokat, amelyek segítségével átgondolod:

Kivel fogsz dolgozni, hol és hogyan éred el, kommunikálj neki - ideális ügyfél sablon
Mit kínálsz neki és hogyan - szolgáltatás sablon
Pontosan hol, milyen feladataid lesznek - ügyfélszerző sablon.

Meglesznek a feladataid:

A sablonokban együtt dolgozunk a konzultáción, így a végére ott lesz számodra rögzítve:

Pontosan hol, hogyan, milyen sorrendben, mit csinálj - feladatok sablon

Akik már dolgoztak velem a vállalkozásuk beindításán

Ki vagyok én és miért gondolom, hogy téged tudlak támogatni ügyfélszerzésben?

Üdvözöllek, Szikora Emese vagyok business coach.

Abban segítelek, hogy sikeres vállalkozást építs úgy, hogy közben önmagad maradhass, mégis sikeres légy, vagyis legyenek végre ügyfeleid!

Vállalkozóként az elmúlt években elég nagy utat jártam be.

Eleinte úgy éreztem, minden marketing, értékesítési tevékenység nyomulás, nem is akartam, tudtam csinálni.

Sok számomra tévútnak bizonyult marketing és értékesítési megoldást kipróbáltam, készítettem ingyenes és fizetős ebook-okat, ajánlottam ingyenes konzultációt, csináltam kihívásokat, feliratkozóknak email sorozatokat, de akik addig ügyfeleim lettek, senki nem innen jött.

Aztán elkezdtem olyan – jórészt külföldi – szakemberektől tanulni a vállalkozás építésről, akik maguk is személyesen dolgoztak ügyfelekkel, szolgáltatások formájában. Tőlük ismertem meg azokat az alapelveket, amelyekre építve kilaakítottam a saját ügyfél-folyamatimat, amik segítő szakemberként számomra is elhozták végre a folyamatos ügyfél utánpótlást.

Ezekből a tapasztalataimból alakítottam ki ezt a konzultációt, hogy neked ne kelljen ezt a sok tévutat bejárnod és egy, működőképes modellt alkalmazva legyenek ügyfeleid, így nyugodtabban tudj magára a szakmai munkára koncentrálni.

Ilyen módokon tudod a segítségemmel
beindítani az ügyfélszerzésed

1 alkalmas konzultáció = 1 téma

Egy alkalom alatt a témák egyikében tudunk eredményt elérni.

Attól függően, hol tartasz, azzal a témával foglalkozunk, amely a legfontosabb az érdeklődők megtalálásához és ügyféllé tételéhez.

Javaslom az ideális ügyféllel kezdjünk, de ha az már neked teljesen tiszta, akkor foglalkozhatunk a szolgáltatásod megfogalmazásával, vagy az ügyfélszerő modell magadra szabásával.

Átnézzük, hogy állsz az adott témával: mit szedtél össze az eddigi ügyfeleidről, vagy hogyan fogalmaztad meg a szolgáltatásodat, avagy milyen ügyfélszerző lépéseket alkalmaztál.

Majd megnézzük azt is, hogy állsz ezek alkalmazásával, miket tettél eddig, azok hogy mentek. Ezek alapján én pedig javaslatot teszek változtatásokra, a következő lépésekre, amely alapján elkezdheted az ügyfélszerzést.

Természetesen az első alkalom után lehetőség van folytatásra a további ügyfélszerző témákkal, ennek kereteit a konzultáció végén tudjuk egyeztetni.

4 alkalmas konzultáció = teljes ügyfélszerző folyamat

Négy alkalmas egyéni ügyfélszerző konzultációs folyamat:

A 4 alkalom során együtt kidolgozzuk, vagy átnézzük és pontosítjuk az ideális ügyfeled, szolgáltatásod megfogalmazását, és az ügyfélszerző folyamatot.

Átnézzük hogyan fogalmaztad meg a sablonban az ideális ügyfeledet és pontosítjuk a kérdéseimmel.További tippeket adok arra, hogy hol gyűjts róluk további információt.

A szolgáltatásod megfogalmazását átnézzük, pontosítjuk a probléma, megoldás, eredmény leírást, gyakorolhatod azt is, ahogyan azt elmondod az ügyfél jelöteknek.

Pontosan rád szabjuk az ügyfélszerzésed, milyen csatornákon használd, milyen közösségből tudsz érdeklődőket keresni, a te szolgáltatásodra hogyan tudsz kapcsolatokat felépíteni.

Ennek eredményeképpen látod minden feladatodat és neked már csak csinálnod kell az ügyfélszerzést.

A konzultációk előtt átnézem a már kitöltött sablonjaidat (felületeidet), a konzultációk közben pedig ellenőrzöm a házi feladatokat (pl. poszt a küldetésedről, csoport elindítása, stb).

1 alkalom - 1 téma

Online, négyszemközt 1*60"
18 500 Ft 1*60 perc
  • Felkészülés 1 témára
  • Egy téma feldolgozása
  • Kiegészítő anyagok: 1 sablon
  • Az alkalmak között a haladásod figyelése, visszajelzés, módosítás

4 alkalom - teljes folyamat

Online, négyszemközt 4*60"
59 000 Ft 4*60 perc
  • Felkészülés mind a 4 témára
  • Teljes ügyfélszerzés kidolgozása
  • Kiegészítő anyagok: 4 sablon
  • Az alkalmak között a haladásod figyelése, visszajelzés, módosítás

További információk

Az ár alanyi adómentes.

Ha szeretnél jelentkezni, nincs más teendőd, mint Jelentkezem gombra kattintva vásárold meg a szolgáltatást, majd bankkártyával, vagy átutalással tudod kifizetni.

 Email-ben küldöm a visszaigazolást és az időpont egyeztetést..

Lemondás, visszatérítés:

Lemondást a véglegesített foglalás előtt 24 órával tudok elfogadni, ebben az esetben a teljes összeg visszatérítésre kerül (bankszámlaszámra utalás, vagy személyesen készpénzben).

A 24 órán belüli lemondást csak különleges indokkal tudok elfogadni és az összeget visszatéríteni (pl. betegség).

Egyéb esetekben 24 órán belüli lemondás esetén nem tudom visszatéríteni a konzultáció árát.

Nem tudod, hogy biztosan erre van-e szükséged?

Érdekel az ügyfélszerzó konzultáció, de nem vagy bztos benne, hogy én vagyok ba megfeleló ember szémodra?

Tudod,hohy dolgod van az ügyfélkszerzéssel,de nem tudid pontosan mi a problémád, miben kell segítség, mivel foglalkozz?

Akkor foglalj egy időpontot és 15 percben megbeszéljük, miben vagy, min szeretnél dolgozni és abban én hogyan tudlak támogatni. Ez alapján azt is eldöntheted, én vagyok-e az a szakember, akivel egyíütt tudsz működni.