Így könnyebb lesz pontosan hozzájuk szólni a kommunikációdban
Így könnyen eléred őket és ügyfeleiddé teheted, tudni fogod, hol legyél aktív, hol lépj kapcsolatba velük
Így az ügyfeleidnek tetsző módon tudod javasolni a szolgáltatásodat
Így pontosan tudni fogod az ügyfélszerzési feladataidat
Meghatározzuk az ideális ügyfeledet az eddigi ügyfeleid alapján és a céljaid szerint
Átnézzük, Te pontosan, hol (pl. konkrétan milyen csoportokban, közösségekben), és hogyan találod meg az ideális ügyfeleidet
Meghatározzuk és megfogalmazzuk a fő szolgáltatásodat és azt hogyan kommunikáld
Mindezek alapján pedig pontosan meghatározzuk, milyen ügyfélszerző modellt tudsz alkalmazni, milyen lépéseket kell megtenned
Üdvözöllek, Szikora Emese vagyok business coach.
Abban segítelek, hogy sikeres vállalkozást építs úgy, hogy közben önmagad maradhass, mégis sikeres légy, vagyis legyenek végre ügyfeleid!
Vállalkozóként az elmúlt években elég nagy utat jártam be.
Eleinte úgy éreztem, minden marketing, értékesítési tevékenység nyomulás, nem is akartam, tudtam csinálni.
Sok számomra tévútnak bizonyult marketing és értékesítési megoldást kipróbáltam, készítettem ingyenes és fizetős ebook-okat, ajánlottam ingyenes konzultációt, csináltam kihívásokat, feliratkozóknak email sorozatokat, de akik addig ügyfeleim lettek, senki nem innen jött.
Aztán elkezdtem olyan – jórészt külföldi – szakemberektől tanulni a vállalkozás építésről, akik maguk is személyesen dolgoztak ügyfelekkel, szolgáltatások formájában. Tőlük ismertem meg azokat az alapelveket, amelyekre építve kilaakítottam a saját ügyfél-folyamatimat, amik segítő szakemberként számomra is elhozták végre a folyamatos ügyfél utánpótlást.
Ezekből a tapasztalataimból alakítottam ki ezt a konzultációt, hogy neked ne kelljen ezt a sok tévutat bejárnod és egy, működőképes modellt alkalmazva legyenek ügyfeleid, így nyugodtabban tudj magára a szakmai munkára koncentrálni.
Egy alkalom alatt a témák egyikében tudunk eredményt elérni.
Attól függően, hol tartasz, azzal a témával foglalkozunk, amely a legfontosabb az érdeklődők megtalálásához és ügyféllé tételéhez.
Javaslom az ideális ügyféllel kezdjünk, de ha az már neked teljesen tiszta, akkor foglalkozhatunk a szolgáltatásod megfogalmazásával, vagy az ügyfélszerő modell magadra szabásával.
Átnézzük, hogy állsz az adott témával: mit szedtél össze az eddigi ügyfeleidről, vagy hogyan fogalmaztad meg a szolgáltatásodat, avagy milyen ügyfélszerző lépéseket alkalmaztál.
Majd megnézzük azt is, hogy állsz ezek alkalmazásával, miket tettél eddig, azok hogy mentek. Ezek alapján én pedig javaslatot teszek változtatásokra, a következő lépésekre, amely alapján elkezdheted az ügyfélszerzést.
Természetesen az első alkalom után lehetőség van folytatásra a további ügyfélszerző témákkal, ennek kereteit a konzultáció végén tudjuk egyeztetni.
Négy alkalmas egyéni ügyfélszerző konzultációs folyamat:
A 4 alkalom során együtt kidolgozzuk, vagy átnézzük és pontosítjuk az ideális ügyfeled, szolgáltatásod megfogalmazását, és az ügyfélszerző folyamatot.
Átnézzük hogyan fogalmaztad meg a sablonban az ideális ügyfeledet és pontosítjuk a kérdéseimmel.További tippeket adok arra, hogy hol gyűjts róluk további információt.
A szolgáltatásod megfogalmazását átnézzük, pontosítjuk a probléma, megoldás, eredmény leírást, gyakorolhatod azt is, ahogyan azt elmondod az ügyfél jelöteknek.
Pontosan rád szabjuk az ügyfélszerzésed, milyen csatornákon használd, milyen közösségből tudsz érdeklődőket keresni, a te szolgáltatásodra hogyan tudsz kapcsolatokat felépíteni.
Ennek eredményeképpen látod minden feladatodat és neked már csak csinálnod kell az ügyfélszerzést.
A konzultációk előtt átnézem a már kitöltött sablonjaidat (felületeidet), a konzultációk közben pedig ellenőrzöm a házi feladatokat (pl. poszt a küldetésedről, csoport elindítása, stb).
Az ár alanyi adómentes.
Ha szeretnél jelentkezni, nincs más teendőd, mint Jelentkezem gombra kattintva vásárold meg a szolgáltatást, majd bankkártyával, vagy átutalással tudod kifizetni.
Email-ben küldöm a visszaigazolást és az időpont egyeztetést..
Lemondás, visszatérítés:
Lemondást a véglegesített foglalás előtt 24 órával tudok elfogadni, ebben az esetben a teljes összeg visszatérítésre kerül (bankszámlaszámra utalás, vagy személyesen készpénzben).
A 24 órán belüli lemondást csak különleges indokkal tudok elfogadni és az összeget visszatéríteni (pl. betegség).
Egyéb esetekben 24 órán belüli lemondás esetén nem tudom visszatéríteni a konzultáció árát.
Érdekel az ügyfélszerzó konzultáció, de nem vagy bztos benne, hogy én vagyok ba megfeleló ember szémodra?
Tudod,hohy dolgod van az ügyfélkszerzéssel,de nem tudid pontosan mi a problémád, miben kell segítség, mivel foglalkozz?
Akkor foglalj egy időpontot és 15 percben megbeszéljük, miben vagy, min szeretnél dolgozni és abban én hogyan tudlak támogatni. Ez alapján azt is eldöntheted, én vagyok-e az a szakember, akivel egyíütt tudsz működni.