Vállalkozói stratégia

Emese

Emese

Te tudod mit miért csinálsz a vállalkozásodban?

Folytatom a vállalkozóknak szóló szolgáltatás csomagom felépítésének lépésről lépésre bemutatását!

Előző posztban megmutattam az 1. lépést, az ötletek tisztázását!

2. lépés, a stratégia megtervezése

A stratégia alatt azt értem, hogy tudd, hova és mikorra akarsz eljutni, miért csinálod az egészet, kinek és mit szeretnél értékesíteni.

Anélkül, hogy részletesen belemennék, hogy mit tartalmaz egy jó stratégia (erről majd az erről szóló anyagban), szerintem minimum ezeket a témákat érdemes végig gondolnod a vállalkozás indítása, újra strukturálása esetén – mellette példaként, amiket én meghatároztam.

A stratégiában mindezt még magas szinten, de persze lehet bővebb is. Bármikor kiegészítheted, pontosíthatod, de legyen egy alap, ami mentén elindusz.

Legyen benne a víziód, a magasabb célod, az, hogy miért csinálod az egész vállalozást. Térj ki az alap értékeidre is, ami mentén dolgozol.

Majd a hosszabb és rövidebb távú céljaidat fogalmazd meg, de még mindig stratégiai szinten.

Már itt is tudnod kell, kinek és mit szeretnél értékesíteni. Tehát nagyban a célcsoportod és a tervezett termékeid, szolgáltatásaid is szerepeljenek benne.

Majd az, hogyan fogod elérni a közönséged, milyen formában, csatornán értékesítesz.

Végül térj ki a bevételek és költségek magas szintű tervezésére is, majd arra, ki, hogyan fogja a feladatokat végrehajtani, milyen erőforrások kellenek hozzá.

Az én vállalkozós portfolóióm stratégiájából

A vízióm:

minél többen el merjenek indulni vállalkozóként, majd ha elindultak, akkor tudják mihez kell fogniuk – ezáltal magabiztosabban vállalkozzanak

Az alap értékeim:

fejlődés iránti elkötelezettség, a segítés, támogatás, az empátia, a meghallgatás, béke, türelem, ítélkezésmentesség, kíváncsiság, nyitottság, pártatlanság, jó memória, rendszer-, és holisztikus szemlélet, fókusz, célra tartás, energikusság, a törvényesség, igazságosság

Hosszú távú céljaim:

egy olyan teljeskörű vállalkozói csomagom, amely magában foglalja a vállalkozás indítás, indulás teendőit projektként megtervezve, minden témára, területre, ad hozzá eszközöket, ötleteket és hozzáadja a vállalkozói – személyiség fejlesztést is

Kinek szeretnék értékesíteni:

kezdő vállalkozó, aki nem tudja pontosan mit akar, és hogyan álljon neki, de már döntött, hogy vállalkozó lesz, rendesen akar nekikezdeni

Mit szeretnék értékesíteni:

  • ingyenes anyagok: ebook-ok, blog, linkedin, podcast, videó,
  • alap információk kisebb ebook-okba: területek, mire figyelj, kit keress, hogyan kezd, belerakni kis önfejlesztés alapokat
  • templatek-k, videós anyagok, alkalmazás bemutatók, projekt terv sablon vállalkozás indításra
  • ingyenes/ fizetős első konzultáció: hol áll, mire van szüksége, hogy induljon

Hogyan fogok értékesíteni:

  • Megoldásműhely facebook oldal
  • Az én utamon vállalkozóként facebook csoport
  • Megoldásműhely instagrgam oldal  
  • Megoldásműhely linkedin oldal      
  • Megoldásműhely YouTube csatorna    
  • Te vállalkozásod anchor podcast
  • weboldal saját oldal

A következő részben folytatom a vállalkozói területek és a vállalkozóknak szóló szolgáltatás csomagom felépítésének lépésről lépésre bemutatását!

Ha nem tudod, mi mindennel kell foglalkoznod egy vállalkozás indításánál a vállalkozói ötlet összeszedésén túl, akkor töltsd le az ingyenes Tedd rendszerbe a vállalkozásodat kiadványomat.

Emese

Emese

Szikora Emese business coach vagyok. Célom, hogy vezetőként, vagy munkavállalóként a napi problémák megoldásában, a csapat együttműködésének és a saját gondolkodásmódod fejlesztésében támogassalak. Vállalkozóként abban segítselek hogy felépíts egy jól működő, sikeres, rád szabott vállalkozást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

Hogyan építettem fel a csoportomat

2023 Januártól mostanra (június) 670-ről 865-re nőtt a csoportom létszáma, de ami ennél fontosabb, 2021 végén még csak 300 fő volt, és magát a Vállalkozás olajozottan csoportot 2020 januárjában hoztam létre.  Tehát 3,5 év alatt nőtt 0-ról majd 900 főre és mindezt organikusan, tehát nem futtattam rá hirdetést.  

Tovább olvasom »