fbpx

3 tudatosítás dolog mielőtt elalszol

Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

3 tudatosítás dolog mielőtt elalszol

(folytatjuk Mindfullness híreinket:-))

Ez a gyakorlat akkor segíthet, ha pl. nehezen alszol el, vagy felébredsz éjszaka, jár az agyad, csak forgolódsz, esetleg nem ébredsz kipihenten.


Mielőtt aludni mész:

1. mondj búcsút a technikai eszközöknek: hagyjuk a telefont, tabletet a hálószobán kívül, így nem ébreszt fel ha kigyullad a kijelző, ha csipog egy üzenet, vagy like, mert ezekre még alvás közben is akaratlanul felfigyelünk.
2. ne erőltesd az elalvást: az agyunk túl okos ehhez, ahogy tenni akarunk valamit, egyből stressz alakul ki, amitől nem tudunk elaludni. Ezét ne akarjuk, csak sodródjunk, nyugodjunk meg, aztán lassan elalszunk.


3. Próbáljuk ki a test szkennelés / tudatosítás meditációt: tegyük a mindennapok részévé ezt a 3 percet, figyeljük meg milyen érzés tisztába kerülni a testünkkel, lélegzetünkkel. Ha valami nem hagy nyugodni, csak vegyük tudomásul és térjünk vissza a jelenhez. Ez lenyugtatja a testünket és el tudunk aludni.


A meditáció: https://www.youtube.com/watch?v=O-CfWPRQwHU

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_social_share title=’Bejegyzés megosztása’ style=” buttons=’custom’ share_facebook=’aviaTBshare_facebook’ share_pinterest=’aviaTBshare_pinterest’ share_gplus=’aviaTBshare_gplus’]

[av_comments_list]

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További friss cikkek