fbpx

3 tudatosítás dolog, ha hazaérsz

Share on facebook
Share on email
Share on linkedin

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Három jelen-tudatosítás dolog,

amit akkor csinálj ha hazaérsz a munkából

Mindfullnes (talán a jelen tudatosításának fordítanám) téma.
1. definiáld a szándékod/ terveid:
mielőtt belépsz végy egy mély levegőt, lazítsd el a tested és légy jelen,
gondold át hogyan akarod eltölteni az estédet a családoddal, relaxálni akarsz, vagy valami mást tervezel:


2. Ölelj meg valamit, vagy valakit
a kedven háziállatod, akit szeretsz, vagy ha senki sincs a közelben húzódzkodj össze és magadat!
Ez ellazít és jobban indul az egész este.


3. Állítsd be a környezetedet
Olyanra, amiben jól érzed magad, ami feltölt: csöndes zene, kedvenc film, könyv, valami játék vagy gyertya a relaxáláshoz…

pexels-photo-106936

Forrás: http://www.mindful.org/3-mindful-things-get-home-work/
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_social_share title=’Bejegyzés megosztása’ style=” buttons=’custom’ share_facebook=’aviaTBshare_facebook’ share_pinterest=’aviaTBshare_pinterest’ share_gplus=’aviaTBshare_gplus’]

[av_comments_list]

Emese

Emese

Szikora Emese coach, tréner vagyok. Célom, hogy magánemberként és vállalkozóként segítselek egy teljesebb életet élni, akár magadban, akár a munkádban megtalálni az örömöt, kiteljesedést. Ehhez nyújtok eszközöket, módszereket, anyagokat és szolgáltatásokat.

Egy válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További friss cikkek